Friday

pergi lah

Nak percaya dengan orang bukan satu benda yg mudah bagi aku. Tapi, bila aku dah bagi kepercayaan dekat org, bila org tu musnahkan kepercayaan aku dekat die, sampai bila-bila pun aku tak kan percaya dekat awak dahh. Tau takkk !! grrrr. 


Aku tak kisah, orang nk tipu dekat aku. Tipu lah, selagi anda boleh tipu. Ingat, Allah selalu bersama hambaNya. Hari ni, hari awak. Esok lusa, tgk lahh. Nasib baik aku bole ckp baik2 lg dgn kau. Tak semua perkara yang kita buat orang akan suka, dan tak semua perkara yang orang buat kita akan suka. (faham tak?) Awak igt, apa yang awk buat selama ni, saya suka? Berterusan lah, bermain-main dgn kata2 hang tu. Cheq sikit pun tak heran. 


Ingatlah, awookk. Sampai bila-bila pun saya tak akan pernah percaya dengan awak lagi. =___= 

No comments:

Post a Comment